niedziela, 8 listopada 2015

Bohaterowie





Joanna Kamińska (19 l.)
Dziewczyna, która mimo młodego wieku została doświadczona przez życie.
Czy dorywcza praca na stacji benzynowej, a potem wyjazd na studia odmieni jej życie?

Dzień i noc
Jestem zawsze po Twojej stronie
Bo wiem na pewno
Moja miłość jest prawdziwa , a uczucia szczere
Więc próbuje
Nie musisz pytać mnie dlaczego
Bo wiem że to prawa
Wciąż jestem w Tobie zakochana



Wojciech Włodarczyk (24 l.)
Siatkarz. Marzy by rozwinąć się zawodowo.
Czy w nowym klubie znajdzie ku temu okazję?

Całe moje życie 
stałaś przy mnie,
kiedy nikt inny nie był za mną.
Wszystkie te światła 
nie mogą mnie oślepić.
Z Twoją miłością nikt nie może mnie pokonać



Aneta Jankowska (19 l.)
Przyjaciółka Aśki, którą traktuje jak rodzona siostrę.
Homoseksualistka.
Czy przeprowadzka Aśki, zmieni coś w jej życiu?

Powiedz mi, czy zabiłabyś, aby ocalić życie?
Powiedz mi, czy zabiłabyś, aby udowodnić swoją rację?
Zniszcz, zniszcz, spal, niech to wszystko spłonie
Ten huragan wciąga nas wszystkich pod ziemię

Hej wam wszystkim!
Z tej strony Hachiko, którą zapewne kojarzycie z Bełchatowskich Lovestory ;)
To moje nowe dziecko ^^
Jak widać, będzie to historia Wojtka i Aśki :D
Mam nadzieję, że przypadnie wam ona do gustu! :D

Hachiko



1 komentarz: